Friday 8 April 2011

Zaqelona fc merampas takhta liga



ZAGAZIG: Takhta liga futsal perubatan Zagazig(Z-league) yang semakin menjadi rebutan setiap pasukan telah dirampas oleh pasukan Zaqelona fc yang turun dengan keseluruhan pemain utamanya menentang pencabar terdekat SM Rossoneri. Saingan hebat telah diberikan oleh kedua-dua pihak apabila gagal mencipta sebarang gol pada separuh masa pertama.

Babak kedua bermula dengan berbalas-balas serangan dari kedua-dua belah pihak. Jaringan tunggal kemenangan dijaringkan oleh pemain Zaqelona fc, Nadhar apabila mendapat umpanan cantik dari rakan sepasukan, Ahmad Syahir Hakim.6 mata penuh diperoleh apabila Zaqelona fc menewaskan pasukan Seronok-seronok 2 gol berbalas 1.

Akhbar Ar-Riadah Zagazig melaporkan kehadiran penuh penyokong telah menyemarakkan lagi semangat Zaqelona fc untuk berada selesa di takhta liga. Pasukan Zaqelona fc akan meningkatkan lagi prestasi agar dapat meraih kejuaraan liga pada musim ini.

Derita Red Viceroy berpanjangan lagi apabila gagal meraih sebarang mata sepanjang liga berlangsung musim ini. Malang tidak berbau apabila pasukan itu tewas ke atas pasukan al-azhar Sahah fc dan ditambah pula dengan kekalahan keatas Geragas La Coruna.










@RIADAH Zagazig

No comments:

Post a Comment

Resistance Bands, Free Blogger Templates