Friday 8 April 2011

TIM MAMAK fc akhirnya kencundang.


ASH-SHARQIAH: Pasukan yang tidak pernah kalah dalam perlawanan sebelum ini akhirnya kecundang apabila gagal meragut sebarang mata dalam kedua-dua perlawanan yang berlangsung semalam. Hadir dengan kekurangan seorang pertahanan pada perlawanan pertama merencatkan corak permainan kreatif yang ditunjukkan Tim Mamak fc sebelum ini.

Penangan dari pasukan yang baru berjinak dalam kancah liga futsal zagazig, Fifa fc yang dibantu oleh beberapa orang pemain senior telah menunjukkan peningkatan dari segi formasi dan tektikal. Jaringan 1-0 oleh permain tengah Fifa fc,Abud telah meranapkan rekod tanpa kalah Tim Mamak fc. Suasana stadium berubah apabila seluruh penyokong tergamam dengan jaringan tunggal permain tersebut.Rekod tanpa bolos Tim Mamak sebelum ini juga telah dihapuskan dengan jaringan cantik itu.

Sudah jatuh ditimpa tangga,apabila mereka sekali lagi gagal mengutip sebarang mata apabila tewas ditangan pasukan Rare Legend.Permainan tersusun ditunjukkan oleh Tim Mamak pada separuh masa pertama,namun momentum ini gagal diteruskan pada separuh masa kedua,apabila jentera serangan Rare Legend mengucar-kacirkan pertahanan Tim Mamak. Kesilapan membawa padah apabila penjaring gol Rare Legend tidak dikawal ketat pertahanan membolehkan bola dirembat menerjah jaring gol Tim Mamak fc.

Pengurusan Tim Mamak yang sedikit huru-hara dikatakan menjadi punca kekalahan kedua-dua perlawanan tersebut. Ketua Pasukan Tim Mamak,Ainol Abd Hamid ketika dihubungi berkata,"Kami sebulat suara telah memilih ketua pasukan baru,Ahmad Basheer Husni untuk memegang tanggungjawab dalam baki perlawanan yang tinggal". Ketika ditanya tentang perletakkan jawatan tersebut, faktor kesihatan penyebab dia tidak dapat lagi memikul tanggung jawab tersebut.





@RIADAH Zagazig



No comments:

Post a Comment

Resistance Bands, Free Blogger Templates